Case study: Πως ένα ψεύτικο μπέργκερ έκανε την διαφορά.



Όταν η KFC ζήτησε από μια πολύ γνωστή διαφημιστική εταιρία (την BBH) να συστήσει στον κόσμο το Dirty Louisiana, το νέο “limited edition” burger της, αυτοί είχαν μια διαφορετική ιδέα.

Όπως φαντάζεσαι το “Dirty Louisiana” ήταν ένα πολύ βρώμικο burger. Όνομα και πράγμα.

Η διαφημιστική όμως σκέφτηκε να το προσεγγίσει ανάποδα. Πως θα μπορούσε να δείξει στους “healthy eaters” τι χάνουν αν δεν δοκιμάσουν ένα τέτοιο burger;

Δημιούργησαν λοιπόν μια σειρά από διαφημιστικά σποτ, στα οποία προωθούσαν το νέο “Clean Eating Burger” της KFC. Ξέρετε, αυτά με το βραστό κοτόπουλο, το ωμό κουνουπίδι και στον σκέτο πάγο. Ναι, καλά διαβάσατε.

Αλλά το έκαναν σωστά. Άρχισαν δημιουργώντας μια φανταστική food vloger. Η Figgy Poppleton-Rice ήταν όμορφη και φυσικά είχε πάθος με την υγιεινή διατροφή. Εννοείται πως είχε και το δικό της Instagram και blog στα οποία δημοσίευε ξενέρωτες συνταγές με μπρόκολα, καρότα και τα συναφή.


13 εκατομμύρια views μετά και με τρελό engagement με εκατοντάδες χιλιάδες likes, comments, shares κλπ, το Dirty Louisiana έγινε sold out και φυσικά το brand awarness των KFC έφτασε σε ένα κοινό που δύσκολα θα προσέγγιζε.

Όλα αυτά απέδειξαν για μια ακόμα φορά πως το marketing θέλει φαντασία, πως η προσέγγιση μια καμπάνιας δεν χρειάζεται να ακολουθεί τα γνωστά μονότονα μονοπάτια, πως οι παρωδίες κάποιες φορές είναι η καλύτερη διαφήμιση αλλά και πως υπάρχει χώρος για long-form video στο Facebook και μάλιστα λειτουργεί άψογα.

Απολαύστε το τελικό βίντεο της καμπάνια “Clean Eating Burger” από την “μη υπαρκτή” food vloger με το όνομα Figgy Poppleton-Rice.

Δείτε το εν λόγω video:



Πηγή: https://www.brandstories.gr 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίνηση προγραμμάτων μετά τη νέα συμφωνία;

Νέος Αγρότης: Γιατί κανείς δε μου είπε ότι δε μπορώ να ζήσω;

Σεμινάρια για αγρότες και μη από την εταιρεία μας. Πως ξεκίνησε η ιδέα και τι σεμινάρια υλοποιούμε;

Ετικέτες τροφίμων – Τι μπορεί να διαβάσει κανείς;