Οι εταιρείες αναψυκτικών επιβεβαιώνουν: "Ακούμε την αγορά και της δίνουμε αυτό που ζητάει" !


Από το παρακάτω άρθρο καταλαβαίνει κανείς ότι η αγορά πρέπει να... "ακούει".

Όλες οι εταιρείες πρέπει να έχουν ως γνώμονα τις απαιτήσεις των πελατών τους. Όσο καταπληκτικό και αν θεωρούμε το προϊόν μας, αν ο πελάτης δεν έχει την ίδια γνώμη με εμάς, τότε αυτό μάλλον θα πάει "άπατο"!

Aυτό λοιπόν αποφάσισαν και οι εταιρείες αναψυκτικών σε ότι αφορά τη ζάχαρη. Οι καταναλωτές πλέον στρέφονται προς πιο υγιεινές επιλογές και σε τρόφιμα με όσο το δυνατόν λιγότερες θερμίδες. Έτσι λοιπόν και οι εταιρείες αναψυκτικών "ακούγοντας" τις απαιτήσεις των καταναλωτών τους, συναποφάσισαν να μειώσουν τη ζάχαρη στα αναψυκτικά τους και να καλύψουν αυτή την απαίτηση.

Διαβάστε περισσότερο στο παρακάτω άρθρο:


Ο κλάδος των αναψυκτικών στην Ευρώπη έχει πετύχει μείωση κατά 12% της ζάχαρης στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά του την περίοδο 2000-2015 και έχει δεσμευτεί για περαιτέρω μείωση κατά 10% μέχρι το 2020.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πρωτοβουλία ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με την πρόσληψη ζάχαρης και στην πρόσκληση των κρατών-μελών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μία συντονισμένη προσέγγιση στην ανασύνθεση των προϊόντων τροφίμων, στην οποία περιλαμβάνεται η μείωση της ζάχαρης. Παράλληλα, προστίθεται στις προσπάθειες μείωσης της ζάχαρης στο πλαίσιο της δέσμευσης που ανέλαβε η Ένωση Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Βιομηχανιών Αναψυκτικών (UNESDA) τον Φεβρουάριο 2017.

«Στη δέσμευση του ΣΕΒΑ θα μετράται η μέση περιεκτικότητα σε ζάχαρη ανά 100 ml με βάση τον όγκο πωλήσεων, ενώ η πρόοδός μας θα παρακολουθείται από ανεξάρτητο ελεγκτικό φορέα και θα τη μοιραζόμαστε με ενδιαφερόμενους φορείς» αναφέρεται στην ανακοίνωση.


Η πρόεδρος του ΣΕΒΑ, Αγγελική Πατρούμπα, δήλωσε σχετικά:

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ο κλάδος των αναψυκτικών στην Ελλάδα κάνει ένα σημαντικό βήμα μπροστά με μία δέσμευση που απαντά στον στόχο της ΕΕ για περαιτέρω μείωση της ζάχαρης κατά 10%. Αναγνωρίζουμε ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να ελέγχουν καλύτερα την πρόσληψη θερμίδων για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Για την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου μας αξιοποιούμε ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και καλούμε και άλλες εταιρείες του κλάδου, καθώς και άλλες κατηγορίες τροφίμων και ποτών, να συστρατευθούν στην προσπάθειά μας, προσφέροντας στους καταναλωτές επιλογές που τους βοηθούν να μειώσουν την πρόσληψη ζάχαρης. H Ελληνική Ιατρική Εταιρεία Παχυσαρκίας (ΕΙΕΠ) χαιρετίζει την αξιόλογη προσπάθεια του ΣΕΒΑ για μείωση της ζάχαρης στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά, παγωμένο τσάι και προϊόντα έτοιμου καφέ, αθλητικά και ενεργειακά ποτά.

Ο πρόεδρος της ΕΙΕΠ, Λεωνίδας Λαναράς, θεωρεί ότι η στοχευμένη αυτή ενέργεια του ΣΕΒΑ θα συμβάλει ουσιαστικά τόσο στην αντιμετώπιση, όσο και στην πρόληψη της νόσου της παχυσαρκίας και ιδιαίτερα της παιδικής παχυσαρκίας, που τα τελευταία χρόνια έχει λάβει επιδημική μορφή στη χώρα μας».

Πηγή άρθρου: www.dikaiologitika.gr 

Ακούμε την αγορά λοιπόν... και προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτό που τελικά ψάχνουν!

* όσοι θέλετε να λαμβάνετε τα σημαντικότερα άρθρα μας με email πατήστε εδώ

Περουλάκης Γιάννης
Γεωπόνος, MBA - Μελετητής
Λάρισα, 2410551326

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίνηση προγραμμάτων μετά τη νέα συμφωνία;

Νέος Αγρότης: Γιατί κανείς δε μου είπε ότι δε μπορώ να ζήσω;

Σεμινάρια για αγρότες και μη από την εταιρεία μας. Πως ξεκίνησε η ιδέα και τι σεμινάρια υλοποιούμε;

Ετικέτες τροφίμων – Τι μπορεί να διαβάσει κανείς;