Οι "δρόμοι" από τον παραγωγό μέχρι και τον καταναλωτή....
H διακίνηση των πρωτογενών γεωργικών προϊόντων από τους παραγωγούς, στους τελικούς καταναλωτές μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
Παραγωγός - καταναλωτής
Παραγωγός - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - χονδρέμπορος - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - συνεταιριστική οργάνωση - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - συνεταιριστική οργάνωση - χονδρέμπορος - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - μεσίτης - χονδρέμπορος - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Βέβαια για να γίνει σωστή επιλογή του δρόμου, απαιτείται έρευνα, μελέτη και γνώση της αγοράς. Για το λόγο αυτό και η "διανομή" είναι μια από τις θεμελιώδεις έννοιες του Μάρκετινγκ σήμερα.
Παραγωγός - καταναλωτής
Παραγωγός - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - χονδρέμπορος - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - συνεταιριστική οργάνωση - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - συνεταιριστική οργάνωση - χονδρέμπορος - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Παραγωγός - μεσίτης - χονδρέμπορος - λιανοπωλητής - καταναλωτής
Βέβαια για να γίνει σωστή επιλογή του δρόμου, απαιτείται έρευνα, μελέτη και γνώση της αγοράς. Για το λόγο αυτό και η "διανομή" είναι μια από τις θεμελιώδεις έννοιες του Μάρκετινγκ σήμερα.
Διαβάστε επίσης:
Περουλάκης Γιάννης
Γεωπόνος, MBA - Μελετητής