Αγροτικό Μάρκετινγκ: 1o βήμα - Οργάνωση ομάδας Μάρκετινγκ


Αρχικά, πρέπει να οργανωθεί η ομάδα σχεδιασμού.
Πολλά project διευθύνονται από μικρές ομάδες ατόμων, από μια οργάνωση αλλά και από πολλούς συνεταίρους. Αυτή η ομάδα δουλεύει με πολλά άτομα, εκτός του αγροτικού χώρου, για να έχει το project επιτυχία. Αυτοί μπορεί να είναι υπεύθυνοι διανομής, έμποροι, μεταπωλητές, επεξεργαστές του προϊόντος, μελετητές και φυσικά τους αγρότες.

Η ομάδα, απαιτεί αρχηγούς που θα συντονίζουν τις δραστηριότητες, θα παρέχουν εκπαίδευση σε διαφόρους τομείς, όπως η ομαδική εργασία, υπηρεσίες εισαγωγών, την παραγωγική διαδικασία, τα οικονομικά θέματα και το μάρκετινγκ.

Τελικά οι αρχηγοί των ομάδων, εκπαιδεύουν και συντονίζουν το προσωπικό.

Η μεταφορά περιουσιακών στοιχείων και η βιωσιμότητα

Είναι βασικό να υπολογίζεις τη βιωσιμότητα του project πριν ασχοληθείς με αυτό. Αυτό σημαίνει ότι η ομάδα εργασίας θα πρέπει να έχει ξεκάθαρους κανόνες στον τρόπο με τον οποίο θα διαχειρίζεται την εκπαίδευση και τα περιουσιακά στοιχεία. Επίσης θα πρέπει να υπάρξουν κανόνες σύμφωνα με τους οποίους θα γίνεται πιο εύρυθμα η λειτουργία της ομάδας. 

Αποφασίζοντας πού θα στηθεί το project

Το πώς και από πού θα ξεκινήσει ένα project εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Τα project σπάνια ξεκινούν από το μηδέν. Ήδη οι αγρότες καλλιεργούν οι ασχολούνται με την κτηνοτροφία. Οι έμποροι δραστηριοποιούνται στον τομέα τους και οι καταναλωτές αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες. Βέβαια πολλά project αρχίζουν να τρέχουν όταν λυθεί το θέμα της χρηματοδότησης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κίνηση προγραμμάτων μετά τη νέα συμφωνία;

Νέος Αγρότης: Γιατί κανείς δε μου είπε ότι δε μπορώ να ζήσω;

Σεμινάρια για αγρότες και μη από την εταιρεία μας. Πως ξεκίνησε η ιδέα και τι σεμινάρια υλοποιούμε;

Ετικέτες τροφίμων – Τι μπορεί να διαβάσει κανείς;