Πως τo Facebook φέρνει σε επαφή τον παραγωγό με τον καταναλωτή;

Maple Farm Sanctuary: Mendon, MA, USA from Flickr via Wylio
© 2011 Lisa @ Sierra Tierra, Flickr | CC-BY | via Wylio
Στο εξωτερικό και δειλά, δειλά στη χώρα μας έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν επαγγελματικά το Facebook (και άλλα social media) και αρκετοί Έλληνες Αγρότες.
Η αλήθεια είναι μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί ο παραγωγός να έρθει σε επαφή με τον καταναλωτή σε πραγματικό χρόνο.

Είναι η εποχή που οι καταναλωτές συζητούν περισσότερο από ποτέ για τα προϊόντα που καταναλώνουν είτε πρωτογενή, είτε δευτερογενή. Για το λόγο αυτό ο παραγωγός ή ο κτηνοτρόφος μπορεί να μπει στη συζήτηση αυτή έμμεσα ή ακόμα και άμεσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο fb, μέσω της σελίδας  του στο fb ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (social media) ποιο εύκολα από ποτέ.

Ο κόσμος έχει ανάγκη να έρθει σε επαφή με τον παραγωγό και να αγοράσει από αυτόν, αλλά δυστυχώς ο παραγωγός δεν ξέρει πώς και πότε θα καλύψει αυτή την ανάγκη. Οι περισσότεροι παραγωγοί μας, δυστυχώς είναι ακόμα δικτυακά ανεκπαίδευτοι. 

Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης οι παραγωγοί, οι ομάδες παραγωγών, οι συνεταιρισμοί, μπορούν με μικρό κόστος να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και να έρθουν σε επαφή με καταναλωτές που τα καταναλώνουν, έτσι ώστε να πάρουν το «feedback» για τα προϊόντα τους. Αυτή η πληροφορία αποτελεί μέρος της συνεχούς βελτίωσης των προϊόντων και της αύξησης πιθανοτήτων πώλησης αυτών. 

Γενικά υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαφημίσουμε τα προϊόντα μας, όμως είναι  λίγοι αυτοί από τους οποίους μαθαίνουμε τι λένε και τι σκέφτονται οι άλλοι για εμάς και τα προϊόντα μας. Ένα πολύ σημαντικό τέτοιο εργαλείο είναι το facebook και όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Περουλάκης Γιάννης
Γεωπόνος, Σύμβουλος Αγροτικών επιχειρήσεων 
Λάρισα, 2410551326
http://peroulakis.blogspot.gr
https://www.facebook.com/infoagroperoulakis 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα "φουσκωμένα" μυαλά... κάνουν τη ζημιά...

Η ΠΟΛΥΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ως παράγοντας διασφάλισης του γεωργικού εισοδήματος

Ποιότητα, Διαφοροποίηση και εφευρετικότητα... το εμβόλιο για τις επιχειρήσεις